el EL en EN

STEM + ARTS


Blog


Μαζί με τα παιδιά ζήσαμε τη χαρά της δημιουργίας στο Patras Science Festival 2018

Continue reading
  1024 Hits
  0 Comments

Ατομική Βιομηχανία

Ατομική βιομηχανία, ατομική εκπαίδευση και η θέση μας στο μέλλον.  

Continue reading
  966 Hits
  0 Comments

European STEM Week

STEM & ARTS participates in European STEM Week by challenging its students to deploy strategies of tackling engineering problems in the field.

Continue reading
  1149 Hits
  0 Comments

Μηχανολογική στρατηγική

Η εκπαιδευτική ρομποτική επιτρέπει στους μαθητές να εργαστούν σαν μικροί επιστήμονες, μηχανικοί, και μαθηματικοί, δίνοντας τους εκείνα τα εργαλεία και τις ρυθμίσεις για την ολοκλήρωση των όποιων έργων (project) τους δοθούν.

Continue reading
  1103 Hits
  0 Comments

Coding (Μάθημα προγραμματισμού)

Τα παιδιά μαθαίνουν τις βασικές αρχές προγραμματισμού με τη χρήση στοχευμένων εφαρμογών ανάλογα με την ηλικία τους. Στόχος του μαθήματος δεν είναι η απλή γνώση του προγραμματισμού μέσα από μια συγκεκριμένη γλώσσα, αλλά η γενικότερη αντίληψη του τρόπου που υλοποιείται και εκτελείται μια εφαρμογή μέσα από τις αρχές του δομημένου προγραμματισμού. Έτσι, καλλιεργείται η δομημένη σκέψη των παιδιών δίνοντάς τους τη δυνατότητα να θέτουν συγκεκριμένους στόχους και να αναλύουν τη διαδικασία επίτευξής τους μέσα από απλούστερες ενέργειες.

Μέσα από κατάλληλες εφαρμογές (π.χ. Scratch), τα παιδιά αναπτύσσουν την ορθολογική τους σκέψη. Επιπλέον με την επίλυση κατάλληλα σχεδιασμένων ασκήσεων, μαθαίνουν να κατανοούν και να αναλύουν ένα πρόβλημα, να σχεδιάζουν τον κατάλληλο αλγόριθμο επίλυσής του και να το υλοποιούν προγραμματιστικά. Με αυτό τον τρόπο αναπτύσσεται η αντίληψή τους και η παρατηρητικότητά τους, αυξάνεται το αίσθημα της καινοτομίας και καλλιεργείται το ερευνητικό πνεύμα τους.

 

 

  2812 Hits
  0 Comments

STEM Discovery Week 2018

 STEM Discovery Week 2018 is a joint international initiative that invites projects, organisations and schools across Europe and around the world, to celebrate careers and studies in the fields of Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM). The tagline for this year’s campaign “say yes to STEM” describes the partners’ open-minded and dedicated support to STEM subjects at school, as well as wide-ranging collaboration among stakeholders in the area.

Interested to become a partner?

By committing to the STEM Discovery Week 2018, the partners agree to:

  • Organise and share information about activities in STEM education as part of the STEM Discovery Week campaign.
  • Encourage third parties to support and join the initiative by organising STEM activities of their own and share information about them as part of the STEM Discovery Week campaign.
  • Publish on their web page information in support of the STEM Discovery Week campaign, hence facilitating an active exchange of information among projects, organisations and schools.

For more information on the registration steps that potential partners need to follow, please consult this document here.

Are you organising a STEM event around April 2018?

Continue reading
  629 Hits
  0 Comments

Τεχνολογικές καινοτομίες και η ανάπτυξη της μηχανολογικής σκέψης του παιδιού.

   Ως τεχνολογικά συνδεδεμένη παγκόσμια κοινότητα, έχουμε να αντιμετωπίσουμε τρία δυνατά προβλήματα, από την επιτυχία στην επίλυση των οποίων εξαρτάται η επιβίωση και το μέλλον της ανθρωπότητας: την υπερθέρμανση του πλανήτη, την ποιοτική και ποσοτική απίσχνανση των απαραίτητων για ποιότητα ζωής πόρων (καθαρό νερό και αέρας, τρόφιμα, φάρμακα, ενέργεια) και την επέκταση των διαστημικών ταξιδιών για την μεσο-μακροπρόθεσμη εποίκηση εξωπλανητών σε περίπτωση μη αναστρέψιμης βλάβης των περιβαλλοντικών συνθηκών στη Γη.

Continue reading
  1053 Hits
  0 Comments

To Science Event που ενθουσίασε μικρούς και μεγάλους

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήσαμε το «Science Event» το Σάββατο 3 Μαρτίου, το οποίο είχε τεράστια συμμετοχή από γονείς και παιδιά που ήθελαν να γνωρίσουν τα καινοτόμα προγράμματα STEM.

Continue reading
  1114 Hits
  0 Comments

«Πραγματοποίηση ομιλίας για τη συναισθηματική νοημοσύνη»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήσαμε το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017, την ενημερωτική ομιλία για τη συναισθηματική νοημοσύνη στο ξενοδοχείο «Αστήρ».

Continue reading
  1147 Hits
  0 Comments

Εκπαιδευτικά Προγράμματα για κάθε μαθητή!

Το νέο εκπαιδευτικό κέντρο STEM and ARTS άνοιξε πρόσφατα τις πύλες του και αγαπήθηκε αμέσως από γονείς και μαθητές.

Continue reading
  1488 Hits
  0 Comments

STEM+ARTS για να διευρύνουν τα παιδιά σας τους ορίζοντες τους!

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το OPEN DAY του πρωτοποριακού εκπαιδευτικού κέντρου STEM+ ARTS το Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017.

Continue reading
  1092 Hits
  0 Comments

Ταξιδέψτε μαζί μας στον Άρη!!

Continue reading
  1088 Hits
  0 Comments

Πρόγραμμα OPEN DAY

Continue reading
  1047 Hits
  0 Comments

Γ3. Πρόγραμμα Ανάπτυξης Ηγετικής Δεξιότητας (Leadership program)

Σκοπός του προγράμματος:

Ο σκοπός του προγράμματος είναι να εντοπίσει παιδιά με ηγετικές δυνατότητες και δημιουργικό μυαλό και να καλλιεργήσει τις δυνατότητες τους, έτσι ώστε να αναλάβουν ηγετικούς ρόλους και να γίνουν οι μοχλοί των αλλαγών στην επιστήμη, στην πολιτική, στις επιχειρήσεις και στην οικογένεια.

Διδακτικές Ενότητες

  • Εργαζόμαστε  μέσα από  διαδραστικές δραστηριότητες που σχετίζονται με την ανάληψη πρωτοβουλιών, τη διαχείριση συγκρούσεων, την συνεργασία και την  κινητοποίηση της ομάδας, τη ρύθμιση των συναισθημάτων και την αυτογνωσία.
  • Ανάληψη ηγετικών ρόλων σε τέσσερις τομείς: οικογένεια – επιχειρήσεις - κοινωνία –  πολιτική. Ασκήσεις προσομοίωσης.
  • Μελέτη ηγετικών προσωπικοτήτων που προέρχονται από ποικίλους τομείς (ακαδημαϊκή κοινότητα, επιχειρηματικό τομέα, πολιτικό χώρο)
  767 Hits
  0 Comments

Γ2. Πρόγραμμα Ανάπτυξης Προσωπικότητας (Personality Program)

Σκοπός του προγράμματος:

Το πρόγραμμα έχει σκοπό να προκαλέσει θετικές  αλλαγές σε επίπεδο αυτοαντίληψης, προσωπικών δεξιοτήτων και διαπροσωπικών σχέσεων ενώ παράλληλα διαμορφώνει ένα θετικό ψυχολογικό κλίμα στο κοινωνικό, εργασιακό, οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον. Επιπλέον, γίνεται αξιολόγηση και κατανόηση των διαφορών στους παράγοντες προσωπικότητας (εξωστρέφεια, προσήνεια, ευσυνειδησία, πνευματική καλλιέργεια), αλλά και ατομικών στάσεων (συναισθήματα, απόψεις, προθέσεις) με στόχο την ανάπτυξη προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων

Διδακτικές Ενότητες

  • Ανάπτυξη προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων.
  • Αναγνώριση και έκφραση συναισθημάτων, (π.χ. αυτοαντίληψη) και διαπροσωπικών δεξιοτήτων (επικοινωνία, συνεργασία, δημιουργία και διατήρηση σχέσεων κ.α.).
  • Ανάπτυξη της ατομικότητας και της ανεξαρτησίας.
  • Παράγοντες έλλειψης θετικής αυτοεκτίμησης.
  719 Hits
  0 Comments

Δ 1. Πρόγραμμα Συναισθηματικής Νοημοσύνης (Emotional Intelligence Program)

Σκοπός του προγράμματος

Το πρόγραμμα της συναισθηματικής νοημοσύνης έχει ως κύριο στόχο την  καλλιέργεια των συναισθημάτων και του χαρακτήρα των μαθητών. Η συναισθηματική ανάπτυξή τους επιτυγχάνεται ευχάριστα μέσω δραστηριοτήτων οι οποίες καλλιεργούν την αυτοεκτίμηση, την ενσυναίσθηση, την κατανόησης της αξίας της οµαδικής εργασίας, τη συνειδητοποίηση της μοναδικότητας του καθενός, τον εντοπισµό  οµοιοτήτων  και διαφορών µε τους άλλους και την ανάπτυξη σχέσεων αλληλοσεβασµού.

 

Διδακτικές ενότητες

  • - Ενδοπροσωπική κλίμακα (συναισθηματική επίγνωση, αυτοεκτίμηση, αυτοέλεγχος, αποφασιστικότητα)
  • - Διαπροσωπική κλίμακα (ενσυναίσθηση, επικοινωνία - διαπροσωπικές σχέσεις)
  • - Κλίμακα προσαρμοστικότητας (ευελιξία, αναγνώριση και επίλυση προβλημάτων)
  • - Διαχείριση άγχους (έλεγχος παρορμητικότητας, αντιμετώπιση αγχογόνων καταστάσεων)
  • - Κλίμακα ψυχικής διάθεσης (αισιοδοξία, χαρά, ευτυχία)

 

Continue reading
  1485 Hits
  0 Comments

Γ1. Πρόγραμμα Συναισθηματικής Νοημοσύνης (Emotional intelligence program) (2)

Σκοπός του προγράμματος:

Το πρόγραμμα της συναισθηματικής νοημοσύνης έχει ως κύριο στόχο την  καλλιέργεια των συναισθημάτων των μαθητών μας. Η συναισθηματική ανάπτυξή τους επιτυγχάνεται ευχάριστα µέσω της αυτοεκτίμησης, της ικανότητας συνεργασίας, της κατανόησης της αξίας της οµαδικής εργασίας και της από κοινού ανακάλυψης, της συνειδητοποίησης της μοναδικότητας του καθενός και του εντοπισµού οµοιοτήτων και διαφορών σε σχέση µε τους άλλους, αναπτύσσοντας μεταξύ τους σχέσεις αλληλοσεβασµού.

Διδακτικές Ενότητες

  • Ενδοπροσωπική κλίμακα (αυτοεκτίμηση - αποφασιστικότητα - αυτοπραγμάτωση).
  • Έλεγχος των συναισθημάτων (αυτοέλεγχος). Έλεγχος θυμού, αντιμετώπιση άγχους και ικανότητα του ατόµου να ηρεμεί.
  • Εξεύρεση ατομικών κινήτρων (αυτοπαρακίνηση). Έλεγχος των συναισθημάτων προς την εξυπηρέτηση ενός στόχου, προσήλωση της προσοχής στο στόχο, αυτοκυριαρχία και δημιουργικότητα.
  • Αναγνώριση των συναισθημάτων των άλλων (ενσυναίσθηση).
  • Χειρισμός των διαπροσωπικών σχέσεων (κοινωνικές δεξιότητες).
  599 Hits
  0 Comments

Β5. Ψηφιακή Σύνθεση Ήχου/Μουσικής

Σκοπός του προγράμματος:

Εισάγουμε τους μαθητές μας στις βασικές μεθόδους σύνθεσης ήχου σε συνθετητές και τη χρήση τους στη μουσική. Σε θεωρητικό επίπεδο γίνεται γνωριμία τους με τις έννοιες της ψηφιακής παραγωγής/σύνθεσης του ήχου, ενώ η πρακτική άσκηση γίνετι μέσα από το πρόγραμμα arido.

Διδακτικές Ενότητες

  • Βασικές μέθοδοι ψηφιακής σύνθεσης ήχου και σύγκριση δυνατοτήτων τους στη παραγωγή και επεξεργασία του ήχου.
  • Αναγνώριση μουσικών χαρακτηριστικών χρησιμοποιώντας ηχητικό υλικό σε λογισμικό τύπου Digital Audio Workstation (λογισμικό εικονικού στούντιο).
  • Σύνθεση μικρών  μουσικών εφαρμογών σε γραφικό προγραμματιστικό περιβάλλον
  • Διδασκαλία βασικών αλγορίθμων παραγωγής και επεξεργασίας ηχητικού υλικού και εφαρμογή τους , στον  επανασχεδιασμό νέων συστημάτων μουσικών και ηχητικών επεξεργασιών.
  753 Hits
  0 Comments

Β4. Προγραμματισμός Scratch coding

Σκοπός του προγράμματος:

To Scratch, δημιούργημα του κορυφαίου Αμερικανικού Πανεπιστημίου ΜΙΤ, είναι ένα εύχρηστο περιβάλλον εκμάθησης προγραμματισμού για παιδιά. Οι εφαρμογές που αναπτύσσονται έχουν μορφή παιχνιδιού και βοηθούν τον μαθητή να κατανοήσει τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού. Οι δραστηριότητες που περιλαμβάνει αφορούν στην κατασκευή ιστοριών, παιχνιδιών και απλών πολυμεσικών εργασιών, δηλ. εφαρμογές που τραβούν το ενδιαφέρον των μαθητών.

Διδακτικές Ενότητες:

  • Εισαγωγή στο περιβάλλον του Scratch. Δομή ακολουθίας. Εντολές κίνησης και ήχου. Χειρισμός μορφών με το πληκτρολόγιο και το ποντίκι.
  • Εντολές επανάληψης. Χρήση μεταβλητών. Τυχαίοι αριθμοί.
  • Είσοδος από τον χρήστη. Δομή επιλογής (απλή και σύνθετη επιλογή, εμφωλευμένες επιλογές). Μετάδοση μηνυμάτων.
  • Δημιουργία πηγαίου κώδικα.
  • Στις περισσότερες δραστηριότητες οι μαθητές έχουν στη διάθεση τους το εκτελέσιμο πρόγραμμα και προσπαθούν με τη βοήθεια των φύλλων εργασίας να δημιουργήσουν τον πηγαίο κώδικα, προσθέτοντας φυσικά και τις δικές τους "πινελιές".
  700 Hits
  0 Comments

Β3. Κινούμενα σχέδια ( animation)

Σκοπός του προγράμματος:

Με το πρόγραμμα Cartoon Animation οι μαθητές μας κατανοούν τη σπουδαιότητα του κινούμενου σχεδίου. Θα τους δοθεί η δυνατότητα να ερευνήσουν την εξέλιξη των Cartoon, τις σκηνοθετικές και υποκριτικές τεχνικές και πολλά άλλα µυστικά που κρύβει αυτός ο µαγικός κόσµος. Με τη βοήθεια των υπολογιστών και µε πολύ απλά βήµατα, θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν πως µία άψυχη εικόνα, µπορεί να πάρει ζωή.

Διδακτικές Ενότητες:

  1. Δημιουργία και παρουσίαση σεναρίου (µέσω storyboard ή animatic).
  2. Δημιουργία (σχεδίαση) χαρακτήρων με κίνηση.
  3. Σχεδιάσει χώρων (σπίτια, δρόµους, βουνά κ.λπ.) όπου ζουν και κινούνται οι χαρακτήρες.
  4. Μελέτη κίνησης και συµπεριφοράς ανθρώπων και ζώων.
  5. Εισαγωγή στην σκηνοθεσία.
  647 Hits
  0 Comments

«STEM + ARTS»

Το Εκπαιδευτικό Κέντρο «STEM+ARTS» δημιουργήθηκε από την επιθυμία μας να συνεισφέρουμε στην προσπάθεια των γονιών που θέλουν να εξασφαλίσουν ένα καλύτερο μέλλον στα παιδιά τους. Η επιστημονική ομάδα του «STEM+ARTS» έχοντας μελετήσει τα προγράμματα των εγκυρότερων πανεπιστημίων του κόσμου (MIT, CMU, Tufts), αναπτύσσει και πραγματοποιεί στην ελληνική πραγματικότητα αντίστοιχα προγράμματα, τα οποία εκπονούνται από έμπειρους εκπαιδευτικούς.

ΑΘΗΝΑ - ΠΑΛΛΗΝΗ

 Υακίνθων 2 & Λ. Μαραθώνος 58, Παλλήνη 15351
 210 603 0782
 pallini@stem-arts.gr


ΑΘΗΝΑ - ΚΥΨΕΛΗ

Στυλιανή Αθανασιάδη
Κέντρο Ξένων Γλωσσών
Τιτάνων 9, 11362, Κυψέλη
2108812376 - 697 686 8089
info@xenesglosses-athanasiadi.gr


ΑΘΗΝΑ - ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ

Β. Παγουλάτου – Βλάχου
Κέντρο Ξένων Γλωσσών
Μακ Μίλαν 13-15, 11144, Άνω Πατήσια
210 2280270
macmillan@pvlc.gr


ΑΘΗΝΑ - ΑΓΙΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

Β. Παγουλάτου – Βλάχου
Κέντρο Ξένων Γλωσσών
Χάνσεν 25, 11144, Άγιος Ελευθέριος
210 2280242
hansen@pvlc.gr


Πάτρα

 Γούναρη 35 & Κανακάρη (1ος Όροφος)
 2610 224565
 info@stem-arts.gr


ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ

Αλεξία Παληού
Κέντρο Ξένων Γλωσσών
 Νότη Μπότσαρη 81
 2634024190
 naupaktos@stem-arts.edu.gr


ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ

Ε.Ρεστέμη - Ν.Αθανασοπούλου
Κέντρο Ξένων Γλωσσών
Καλάβρυτα - Αγίας Λαύρας 16
2692022863
kalavryta@stem-arts.edu.gr


Subscribe to Our Newsletter

© STEM & ARTS
All Rights Reserved.